Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/tsstfrm/public_html/Sources/Load.php on line 2074

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/tsstfrm/public_html/Sources/Load.php on line 2074

Notice: Undefined index: googletagged in /home/tsstfrm/public_html/Sources/GoogleTagged-Integrate.php on line 35
Geleceğin Meslekleri

Gönderen Konu: Geleceğin Meslekleri  (Okunma sayısı 2323 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ebrar

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 2485
  • Cinsiyet: Bayan
Geleceğin Meslekleri
« : Aralık 24, 2008, 05:46:42 ÖS »
Trend belirleyici ''Trends Journal'' dergisi, en hızlı yaygınlaşan ve büyüyen işkollarını belirleyip, geleceğin en popüler 10 mesleğini seçti

Deneyim Tasarımcısı

Perakende sektöründe çalışan bu yetenekli kişiler özellikle mağazalara gelen müşterilerin etkilenmesi üzerine odaklanıyor Bunun içine çekici duvar boyalarının kullanılması, pencerelerin doğru yerlere açılması giriyor Mağazada belli bir atmosfer oluşturarak, satılmak istenen eşyanın müşteri gözünde çekici olması sağlanmaya çalışılıyor

Tıbbi Araştırmalar

Tıp, senelerden beri en popüler meslekler listesinde ilk sıralarda İnsan ömrü uzarken, Parkinson ve Alzheimer gibi hastalıklarla savaşmak için gerekli araştırmaları yapanlar ise, tıbbın en popüler isimleri

Web Tasarımcısı

İnternet üzerinde kendine ait bir sitesi olmayan şirketler artık müşteriler tarafından yeterince ciddiye alınmıyor O yüzden her şirketin, her organizasyonun kendine ait bir sitesi olması gerekiyor Bu da web tasarımcılarının gittikçe daha büyük bir öneme sahip olmasını sağlıyor

İnternet Güvenliği

İnternet üzerinde kişisel bilgilerin çok rahat kullanılması yüzünden güvenlik programları, gelecekte bu işle uğraşanlara inanılmaz paralar kazandıracak

Şehir Planlayıcısı

Nüfusun artması, şehirlerde hayatı zorlaştırıyor Her türlü etkinliğin ve yerleşim bölgelerinin detaylı planlanmasını sağlamak zorlaşıyor Bu yüzden dünya çapında birçok şehir yeniden planlanmaya ihtiyaç duyuyor

Medya Promosyoncusu

Bu mesleği normal halkla ilişkilerle karıştırmamak lazım Sadece dedikodu, kulaktan dolma bilgilerin yayılmasını sağlamaktan ibaret Özellikle internet yeni çalışma alanları Böylece bir ürün piyasaya çıkmadan bile genel tüketici tarafından tanınmış oluyor

Yetenek Avcıları

Eğlence dünyasının ihtiyacı olan yeni yüzleri ortaya çıkarmak Bu iş basit görünmesine rağmen birçok neslin eğlence kültürünün ve tüketim eğiliminin şekillenmesini de sağlıyor

Satın Alma Ajanları

Özellikle büyük mağazaların nelere ihtiyacı olduğunu, hangi ürünlere raflarında yer vermesi gerektiğini, hangi ürünlerin yeterince müşteri bulamayacağını belirleyen kişiler

Sanat Yönetmenleri

Işık, boya, kamera Tüm bunları yönetebilen Hem sanatçı bir kişilik hem de popüler kültüre eğilim gerektiriyor

Haber Analistleri

İnternet muhabirler için yeni bir çalışma alanını da ortaya çıkardı İnternet üzerinde yeni tartışma alanları, haber merkezleri kuruldu

 


 

Seo4Smf 2.0 © SmfMod.Com | Smf Destek